loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 351 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (0)
مرجع خبری پرسپولیس : تامل برانگيز بود كه كريمي نمي‌توانست با پرسپوليس پيروز شود. شايد هم برعكس...

مرجع خبری پرسپولیس : تامل برانگيز بود كه كريمي نمي‌توانست با پرسپوليس پيروز شود. شايد هم برعكس...

شايد اين پرسپوليس بود كه توانايي بردن در حضور كريمي را نداشت. يكي از بهترين‌هاي ليگ، در حسرت پيروزي سر مي‌كرد و اين يك شكست دوسويه بود؛ هم براي خودش و هم براي تيمي كه بايد داعيه قهرماني مي‌داشت. آيا هفته هشتم براي شكسته شدن اين طلسم دير نبود؟ آيا شكسته شدن شدن اين طلسم در دقيقه نودم بازي قابل بحث نيست؟


علي كريمي بي شك بهترين بازيكن استيلي بود اما استيلي نمي‌دانست وزيرش را كجاي صفحه شطرنج بگذارد. گاهي اوقات كنج صفحه شطرنج و جاي رخ بازي مي‌كرد، گاهي نقش مهره فيل را داشت و گاهي ناباورانه مثل يك سرباز بود. جلو مي‌رفت، ضربه مي‌زد و عقب برنمي‌گشت. از ابتدای لیگ تا به حال هافبک دفاعی بوده ، لب خط بازی کرده حتی به نوک حمله رفته و فقط درون دروازه قرار نگرفته است!

كريمي، در تيمش وزيري بود در بدترين جاي ممكن. وزيري كه هر يك از مهره‌ها، هرجا و در هر مكان و فضا به كارشان گره‌اي مي‌افتاد تنها راه حل را بازي با وزير مي‌ديدند. بازي با ملوان را به ياد بياوريد كه اولادي در دل 18 قدم آنقدر تعلل مي‌كند كه باز هم توپ را به كريمي برگرداند. كريمي كجاست؟ لب خط اوت! بازي با شاهين و شهرداري هم دقيقا چنين داستاني محسوس بود. راه حل جديد استيلي دور كردن او از خط مياني و بردنش به نوك حمله بود. جايي كه اگر هم همه پاس‌ها به او ختم شد، چاره‌اي براي بازشدن دروازه حريف انديشيده شود. نمايشش مقابل ذوب آهن و حتي استقلال از آنچه پيشتر مي‌ديديم متفاوت شد اما چیزی نبود که انتظارش را داریم.


كريمي در پرسپوليس چيزي است شبيه به مسي در آرژانتين! محبوبيت مسي در آرژانتين با مقبوليت كريمي در فوتبال ايران همطراز است اما مسي هم با پيراهن آبي و سفيد آرژانتين همانقدر ناكام مانده كه كريمي امروز در پرسپوليس در جامه سرخش همه را مبهوت كرده! كريمي روزي روزگاري در پرسپوليس كنارش استيلي و باقري را داشت، امروز اما چه كسي روي دست او بازي مي‌كند؟


بازيكن مكمل و توپ رسان و مكمل كريمي كيست؟ مسي در بارسا با پاس‌ ژاوي راه مي‌افتد، با پاس اينيستا به رئال گل مي‌زند، با پاس دني آلوز گلزن فينال ليگ قهرمانان مي‌شود اما در تيم ملي آرژانتين هيچ يك از اين پاسورها را پشت سر خود نمي‌بيند. پس مي‌گويند او طلسم شده... كدام طلسم؟ مسي هميشه مسي است و كريمي هم كريمي! گاهي ما نمي‌دانيم و نمي‌توانيم از مسي يك سوپرمن و از كريمي يك ناجي بسازيم.


آنچه در بازي مقابل فجرسپاسي اتفاق افتاد و گلي كه با پاي كريمي به ثمر رسيد، همه و همه محصول فهم بازيكني بود كه از شعور و تعصبش استفاده مي‌كرد. گل دوم پرسپوليس از يك طغيان به دست آمد. از توپ‌ دزدي كريمي، از پاسي كه داد و بلافاصله با فضاسازي خوب همان توپ را از وحيد پس گرفت و به تور چسباند. اين خود كريمي بود، طغيان كريمي بود اما پرسپوليس چقدر مي‌تواند به عصيان او (كه از تعصبش سرچشمه مي‌گيرد) دل خوش كند؟ تا به کی باید به برنامه هایی اتکا کند که از ذهن خلاق خودش بیرون آمده و نه برنامه هایی که از سوی تیم فنی به او دیکته شده است؟



رهبري فرد: كريمي از جوان‌ترها هم آماده‌تر است



بهروز رهبري فرد و علي كريمي چند سالي در پرسپوليس و تيم ملي همبازي بودند. مدافع سابق پرسپوليس كه خودش از جمله بازيكنان متعصب تيم بوده در مورد كريمي مي‌گويد: «به نظرم او از هر نظر يك وزنه سنگين براي تيم است. همه علاقه‌مندان به فوتبال در دنيا از ديدن بازي تكنيكي فوتباليست‌ها لذت مي‌برند كه كريمي هم در فوتبال ما كه خيلي بازيكن تكنيكي ندارد همين وضعيت را دارد. حضور او و نوع بازي‌اش باعث مي‌شود هواداران براي ديدن بازي او به استاديوم بيايند.»


رهبري فرد، كريمي را با سال‌هايي كه در قطر و استيل‌آذين بود، مقايسه مي‌كند: «به اعتقاد من او امسال يك كريمي ديگر شده و غيرقابل قياس با 4-3 سال گذشته است. همه او را به عنوان يك فوتباليست ذاتا تنبل مي‌شناختند اما الان نه تنها خلاف آن را ثابت كرده بلكه از تمام جوان‌هاي تيم هم سرحال‌تر است و از همه مهمتر روح برنده شدن در او به وضوح ديده مي‌شود. كريمي امسال پاس مي‌دهد، دريبل و تكل مي‌زند، اخراج مي‌شود و ... كه همه نشانه تعصبش است. به نظرم آمادگي بازيكناني مثل او، مجيدي و هاشميان جاي تحسين دارد.»


رهبري فرد از زاويه رفاقتي به مساله نگاه مي‌كند و تاثيرش را در بازي كريمي اينگونه مي‌گويد: «فوتبال يك بازي گروهي است و اگر غير از اين بود كه همه بايد تنيس يا شطرنج بازي مي‌كردند. در تيم همه بايد رفيق باشند آن هم نه در خارج زمين، بلكه در داخل زمين. مثلا وقتي يك بازيكن از كنار كريمي با توپ رد مي‌شود بازيكن ديگر بايد او را كنترل كند و حتي با تكل توپش را بزند. اينطوري همه مي‌فهمند كه براي هم جانشان را هم مي‌دهند و آن وقت بازيكني مثل كريمي نگران از دست دادن توپش نمي‌شود.» رهبري فرد براي اين ادعايش دو مثال مي‌آورد: «شما مسي را ببينيد. اگر او با خيال راحت پا به توپ مي‌شود و نگران از دست دادن توپ هم نيست به خاطر بازيكنان پشت سرش است. زماني كه ما بازي مي‌كرديم خيالمان راحت بود كه يك عابدزاده پشت سرمان است. اينطوري من و افشين پيرواني مي‌مانديم و مهدي هاشمي‌نسب جلو مي‌رفت.» رهبري فرد به يك جمع‌بندي مي‌رسد: «كريمي بايد فضاي حركتي بيشتري داشته و انرژي‌اش را در زمين حريف صرف كند و اگر حرفي هم مي‌زند فقط به خاطر موفقيت تيم است.»



حلالي: كريمي نسبت به دوره ما دگرگون شده است



اسماعيل حلالي هم چند سالي با علي كريمي همبازي بوده است. او تفاوت‌هاي زيادي را در اين بازيكن نسبت به آن‌موقع مي‌بيند. حلالي مي‌گويد: «علي نسبت به زماني كه با ما بازي مي‌كرد كاملا دگرگون شده است. قبلا شايد سنگين بود اما الان به لحاظ بدني در شرايط خوبي قرار دارد و به‌نظرم از تمام فاكتورهاي خوب يك فوتباليست برخوردار است. زمان ما توپگيري نمي‌كرد اما الان نه تنها اينكار را مي‌كند بلكه تكل هم مي‌زند.شايد در زمان ما او نفر بيستم بود اما الان همه مسووليت‌هاي تيم در داخل زمين بر عهده او است. قطعا اگر چند بازيكن بخشي از مسووليت‌هايش را به عهده مي‌گرفتند تاثيرگذاري‌اش بهتر مي‌شد.»

حلالي به يك نكته فني اشاره مي‌كند: «كسي كه فوتبال بازي كرده خوب متوجه مي‌شود من چه مي‌گويم. در حال حاضر و به‌خاطر مسووليتي كه به علي داده شده يكسري ايرادها خود به خود به وجود آمده است. مثلا محمد نوري كه فصل گذشته جزو 3-2 نفر اول تيم بود الان زير سايه كريمي گم شده است. به‌نظرم در اين شرايط ساير بازيكنان بايد تلاش مضاعفي داشته باشند. هيچ اشكالي ندارد، به‌هرحال يك روز بازيكن خسته است و به‌جاي دوندگي از فكرش استفاده مي‌كند مثل فرهاد مجيدي در استقلال.» حلالي به يك موضوع بسيار مهم اشاره مي‌كند: «من چند وقت پيش در تمرين پرسپوليس به كريمي گفتم تو پرسپوليسي هستي نه اينها كه 3-2 سال است آمده‌اند و شرايط را خوب درك مي‌كني پس اگر لازم شد در بازي براي اينكه تيم نتيجه بگيرد مي‌تواني زير گوش بازيكن خودي هم بزني. من از بازيكناني مثل غلامرضا رضايي و نوري خيلي انتظار دارم. پرسپوليس نبايد وقتي گل اول را از حريف مي‌خورد تسليم شود. فوتبال 90 دقيقه است و ديديد كه كريمي دقيقه 90 به فجر گل زد و تيم برنده شد و ديگر كسي نمي‌گويد ثانيه آخر زدند و يا ... در پرسپوليس 7-6 نفر بايد درگير شوند و 4-3 بازيكن روزي‌اش را ببرند.»


حلالي در مورد عملكرد كريمي در بازي‌هاي اخير مي‌گويد: «علي در كارهاي دفاعي هم شركت مي‌كند و همين بخشي از انرژي‌اش را مي‌گيرد. علي الان يك بازيكن 90 دقيقه‌اي است و نشان داده كه حضورش در شالكه چقدر در ساختن بدنش تاثير داشته است.» او حرف‌هايش را اينطور تمام مي‌كند: «فشار مسووليت روي كريمي زياد است در حالي‌كه او اگر با آرامش و خارج از فشار عصبي بازي كند كارآيي‌اش به مراتب بيشتر مي‌شود.»




غلامرضا فتح‌آبادي: پرسپوليس همين 9 امتياز را هم از كريمي دارد



غلامرضا فتح‌آبادي اگرچه تقريبا يك نسل قبل از علي كريمي بازي كرده اما به عنوان يك مهاجم مطرح در دوران بازيگري‌اش و اينكه با هافبك‌هاي پاسور خوبي همبازي بوده، خيلي دقيق در مورد نقش علي كريمي در پرسپوليس صحبت مي‌كند.


فتح‌آبادي مي‌گويد:‌ « نقش علي كريمي به عنوان تكنيكي‌ترين بازيكن حال حاضر فوتبال ايران در پرسپوليس غيرقابل انكار است. او در اين تيم تنهاست و مكمل ندارد. كسي نيست كه او را تغذيه كند و كسي هم نيست كه قدر پاس‌هايش را بداند.»


فتح‌آبادي با بيان مطالب فوق به نكته قابل توجهي اشاره مي‌كند و آن وضعيت پرسپوليس در صورت كنترل كريمي است: «كريمي هر زمان كه فضا داشت تيم را به حركت درآورد و نتيجه گرفت و هر زمان كه بازيكنان حريف او را كنترل كردند مشكلات پرسپوليس دو چندان شد. در واقع ساير بازيكنان بايد با دوندگي و تلاش بيشتر بخشي از مسووليت‌هاي او را كم كنند.»فتح‌آبادي كه معلوم است خيلي خوب اخبار فوتبال كشور را پيگيري مي‌كند در مورد جايگاه پرسپوليس مي‌گويد: «به نظرم اگر پرسپوليس امروز در مكان دهم قرار گرفته و 9 امتياز هم به دست آورده، بيشترش را مديون تلاش‌هاي كريمي است كه در چند بازي، يك نفره نتيجه را تغيير داد. به هرحال اميدوارم شرايط در تيم پرسپوليس به گونه‌اي شود كه او فرصت استفاده از توانايي‌هايش را داشته باشد.»



عبدي: كريمي در روز بد پرسپوليس هم خوب است



حسين عبدي در مقطعي كوتاه با علي كريمي همبازي بود اما اين فرصت حداقل تا الان پيش نيامده كه به عنوان مربي با او كار كند. عبدي كه فوتبال را در سطح بسيار پيشرفته و اصولي دنبال كرده، در مورد نقش كاپيتان پرسپوليس مي‌گويد: «كريمي بازيكن بسيار خوب و تاثيرگذاري است. حتي در روزهايي كه پرسپوليس نتيجه نمي‌گيرد باز هم او خوب بود اما تيم فوتبال نبايد به يكي دو بازيكن متكي باشد، آن هم تيمي كه به قهرماني فكر مي‌كند. در واقع يك تيم بزرگ بايد چند بازيكن ستاره و يكي دو فوق ستاره داشته باشد كه مثل بازي با فجر نتيجه را تغيير دهند.»

همين سوال را از عبدي مي‌پرسيم كه در صورت كنترل كريمي، وضعيت چگونه خواهد شد :«من همانطور كه گفتم بايد چند بازيكن مثل كريمي داشته باشيم تا خود را در سطح و قواره آسيا مطرح كنيم. اينطوري با مهار او به مشكل هم نمي‌خوريم. الان مسووليت او به مراتب زياد شده و اگر بقيه بازيكنان كمكش كنند تاثيرگذاري او بيشتر مي‌شود.»


اما براي رسيدن به اين مهم چه كار بايد كرد كه حسين عبدي مي‌گويد: «ببينيد، بقيه بازيكنان هم بايد سنگيني مسووليت خود را احساس كنند. ضمن اينكه بايد انگيزه يك بعدي را دور كرده و انگيزه تيمي را جايگزينش كنيم. البته پرسپوليس در بازي مقابل نفت آبادان هم كه كريمي را نداشت برنده شد و نبايد اين موضوع را هم فراموش كنيم.»



محرمي: ارزش‌هاي كريمي قابل انكار نيست



وقتي با پيراهن علي كريمي در تمرين پرسپوليس حاضر شد به خيلي از سوالاتي كه در ذهن ما بود پاسخ داد. مجتبي محرمي كه خودش سال‌ها با همين شماره پيراهن، بهترين بازي‌ها را براي پرسپوليس انجام مي‌داد در مورد كاپيتان حال حاضر تيمش مي‌گويد: «علي احتياجي به حرف‌هاي من و ديگران ندارد. او در زمين خودش را ثابت كرده است. تجربه، تعصب بالا و خدمات او به فوتبال كشور بر هيچ كس پوشيده نيست. كسي كه در تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي كرده حتماً بازيكن بزرگي است و همين طور هاشميان و من و امثال من نمي‌توانيم او را انكار كنيم.»

محرمي با اشاره به حضورش در تمرين پرسپوليس مي‌گويد: «شما مي‌دانيد كه من با پيراهن او به تمرين رفتم تا نشان دهم چقدر دوستش دارم. حالا اينكه بعضي‌ها مي‌گويند او در تيم تنها است يا مكمل ندارد به تفكرات مربي برمي‌گردد. امثال كريمي ضريب هوشي بالايي دارند و ديديد كه در بازي با فجر او و هاشميان به عنوان دو بازيكن باتجربه هم پاس گل دادند و هم گل زدند.»

محرمي به دوران بازيگري خودش اشاره كرده و مي‌گويد: «مگر در زماني كه همين محسن عاشوري در پرسپوليس بود چقدر مي‌دويد؟ يك حسين عبدي دونده بود كه با دوندگي‌اش باعث مي‌شد انرژي عاشوري هدر نرود. الان هم من چون در تمرين‌هاي پرسپوليس نيستم نمي‌توانم بگويم كدام بازيكن چنين خصوصياتي دارد. به هر حال كريمي هم شخصيت تيمي دارد و هم شخصيت كاپيتاني كه خيلي به پرسپوليس كمك مي‌كند.»

برچسب ها از این وزیر همه نوع استفاده ای شده جز آنکه باید! , پروین: با گل کریمی یک متر به هوا پریدم / خداحافظی مجیدی شاهکار بود , تمام تیم ها برای صعود پرسپولیس بازی کردند/صبا دوباره صدرنشین شد , گزارش تصویری : فجرسپاسی 1-2 پرسپولیس , گزارش تصويري: همراه با سرخپوشان از تهران تا شيراز , مرجع خبری پرسپولیس : در هفته جاری 8 مسابقه فوتبال در برنامه پخش شبکه سوم سیما قرار دارد. , برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از شبکه سه , شارژ پرسپوليسي ها با كارت هديه 500 هزار توماني رویانیان , نگاهی به مشاغل و سابقه ورزشی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال , کاشانی را مدیرعامل استقلال کنید ! , مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس صبح ا مروز(سه شنبه) مقابل باشگاه پرسپولیس جمع شده و خوستار کنار رفتن عوامل ناکامی این تیم شدند. , مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره پرسپولیس از ادامه حضور حمید استیلی در رأس کادر فنی این تیم خبر داد. علی پروین اعلام کرد: حمید استیلی در چند بازی اخیر دچار بدشانسی شده و به همین دلیل نتیجه نگرفته است. وی در پرسپولیس می‌ماند به و کارش ادامه می‌دهد. , محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس شد , دربی 71 قربانی گرفت , فیفا اولتیماتوم داد: احتمال کسر شش امتیاز از باشگاه استقلال , گزارش تصویری: اولین تمرین بعد از شکست دربی , عباسی: هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال بزودی معرفی می شوند , تراژدی تکمیل شد: مصدومیت کریمی جدی است , آخرین عکس الناز شاکردوست , الناز شاکردوست , الناز شاکردوست قلب یخی , الناز شاکردوست مهر ماه 90 , الناز شاکردوست و همسرش , بازیگر نقش چیستا در قلب یخی , بازیگران زن قلب یخی , بازیگران قلب یخی , بیوگرافی الناز شاکردوست , تصاویر الناز شاکردوست , جدیدترین عکس الناز شاکردوست , سایت آریا پیکس , سایت عکس بازیگران , سن الناز شاکردوست , شاکردوست الناز , عکس آتیلیه الناز شاکردوست , عکس اختصاصی الناز شاکردوست , عکس اختصاصی الناز شاکردوست 90 , عکس از الناز شاکردوست , عکس الناز شاکردوست شهریور 90 , عکس بازیگران ایرانی , عکس بدون مارک الناز شاکردوست , عکس جدید الناز شاکردوست , عکس جدید بازیگران زن , عکس خانوادگی الناز شاکردوست , عکس دسته جمعی الناز شاکردوست , عکسهای جدید الناز شاکردوست , چیستا در قلب یخی , گالری عکس الناز شاکردوست , مجموعه جديد عكس , رمانتيك , عاشقانه , صورت , مفهومي , پرمعنا , عکس , زیبا , زیبایی , صفحه , نخست , ايميل , آرشيو , مطالب , RSS , link , آخرين , قالب , ها , o , گرافيک , گالري , کاسپين , سبز , ياسين , مديا , دانلود , خاکستري , ميهن , فيلم درباره , وبلاگ خبرنامه , سايت ايميل , خود , را , در , کادر , زير , وارد , نماييد , سپس , گزينه , عضويت , بزنيد , تا , خبرنامه , سايت , عضو , شويد آرشيو , وبلاگ , فروردين , 1390 , ارديبهشت , خرداد , تير , 1390 موضوعات , هاي , کج , کاران , جان , سينا , (2) , آندر , تيکر , باتيستا , (1) , تريپل , اچ , رندي , اورتون , ادج , ريميستريو , سي , ام , پانک , بيگ , شو , د , ميز , آرترود , مريسون , کريشن , شيمس , کين , کريس , جريکو , (0) , نکسوز , راک , اسمک , دان , (3) , راو , (8) , سوپر , استار , P.P.V , اخبار , مسابقات , (33) , (23) , (21) , (7) , Power , 25 , NXT , رستلينگ , (12) , بيوگرافي , مريسن , اورتن , استن , کلد , D , - , X , ويد , برد , روابط , خانوادگي , افراد , حاضر , پرو , آلبرتو , دل , ريو , هالگ , هوگن , PPV , (1) آمار , آنلاين , : , 3 , بازديد , امروز , 481 , ديروز , 516 , هفته , گذشته , 1440 , ماه , 7680 , سال , 23384 , کل , 165 , نظرات , 43 تقويم , پي , پير , ويو پيوندهاي , روزانه , کشتي , احسان , به , روزترين , كشتي , كج , فيلم , و , فوتبال , 2011 , تفريحي , امپراطور , ايرانلود**دانلود , آهنگ** , وبم , آريا , بلاگ , پايگاه , سرگرمي , ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • ليست استخدامي کشوري
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • سایت لیمو فان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • يکشنبه 26 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • سه شنبه 20 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • پنجشنبه 6 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • يکشنبه 29 خرداد 1390
  • شنبه 28 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • شنبه 31 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 28 فروردين 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • پنجشنبه 14 بهمن 1389
  • چهارشنبه 13 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • جمعه 8 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • جمعه 1 بهمن 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • پنجشنبه 16 دی 1389
  • چهارشنبه 15 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • دوشنبه 13 دی 1389
  • پنجشنبه 9 دی 1389
  • سه شنبه 7 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • پنجشنبه 4 آذر 1389
  • يکشنبه 30 آبان 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • جمعه 28 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 25 آبان 1389
  • دوشنبه 24 آبان 1389
  • يکشنبه 23 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • پنجشنبه 20 آبان 1389
  • چهارشنبه 19 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • دوشنبه 17 آبان 1389
  • يکشنبه 16 آبان 1389
  • شنبه 15 آبان 1389
  • پنجشنبه 6 آبان 1389
  • چهارشنبه 5 آبان 1389
  • سه شنبه 4 آبان 1389
  • جمعه 5 شهريور 1389
  • چهارشنبه 27 مرداد 1389
  • پنجشنبه 20 خرداد 1389
  • چهارشنبه 19 خرداد 1389
  • سه شنبه 18 خرداد 1389
  • دوشنبه 17 خرداد 1389
  • يکشنبه 16 خرداد 1389
  • شنبه 15 خرداد 1389
  • جمعه 14 خرداد 1389
  • پنجشنبه 13 خرداد 1389
  • چهارشنبه 12 خرداد 1389
  • سه شنبه 11 خرداد 1389
  • دوشنبه 10 خرداد 1389
  • يکشنبه 9 خرداد 1389
  • جمعه 7 خرداد 1389
  • پنجشنبه 6 خرداد 1389
  • سه شنبه 4 خرداد 1389
  • دوشنبه 3 خرداد 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8454
  • کل نظرات : 447
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 1272
  • آی پی دیروز : 1628
  • بازدید امروز : 11,988
  • باردید دیروز : 19,758
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 61,760
  • بازدید ماه : 201,051
  • بازدید سال : 1,369,785
  • بازدید کلی : 13,920,036